آخرین اخبار
کد مطلب: 80322
چهارمحال و بختياري ميزبان ۳ شهيد گمنام دفاع مقدس مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/05/26 11:56:20
نمایش : 1847
چهارمحال و بختياري ميزبان ۳ شهيد گمنام دفاع مقدس مي‌شود که يکي از شهدا در شهرکرد و ۲ شهيد ديگر در شهر نقنه در بروجن تشييع و تدفين مي‌شوند.
به گزارش سلام لردگان، به نقل از روابط عمومي اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري، سرهنگ عباسي با اشاره به سخن شهيد آويني که "شهداي گمنام تلاش در گمنامي خود داشته و اجر و ثواب بي انتهاي الهي را بيان امر مي‌جستند و به هدف خود نيز رسيدند"، اظهار کرد: ما اجر خود را بايد در افشاي نام آنها جست وجو کنيم.

وي افزود: امروزه شهيد تنها يک نام و سنگ نوشته نيست بلکه هر شهيد يک راه است، راهي مطمئن به‌سوي سير الي الله و به سوي مسير تعالي.

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: هرکس چراغ راهنمايي او شهيد باشد بدون شک به مقصد مي‌رسد و مسير کمال را به درستي مي‌پيمايد.

عباسي خاطرنشان کرد: شهدا در ذهن، باور و قلب مردم حضور دارند و به‌عنوان منبع قدرت الهي سبب تقويت ايمان همه خداجويان هستند.

وي افزود: چهارمحال و بختياري ميزبان 3 شهيد گمنام دفاع مقدس است که يکي از شهدا در شهرکرد در اداره اطلاعات و 2 شهيد ديگر در شهر نقنه در بروجن تشييع و تدفين مي‌شوند.

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: شهدا در روز سه شنبه با ورود به استان و برگزاري برنامه‌هاي ستاد استقبال از شهداي گمنام صبح جمعه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد و نقنه تشييع و خاکسپاري مي‌شوند.

انتهاي پيام/ج

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس